dijous, 30 de març del 2017

Saló del Còmic

Enguany he pogut assitir al Saló. M'ha agradat molt. Ha guanyat espai i et pots bellugar més còmodament. A més tot està  més ordenadet: els expositors en un palau, els jocs en un altre i les exposicions agrupades en un altre.
A la plaça de l' univers una mostra de mitjants de transport antics i els seus referents en vinyetes enormes.



A la zona d'editorials i llibreries jo pateixo una mica, n'hi ha tants llibres, cartells, gadgets... que m'enduria a casa!
Pocs punts de llibre gratuïts. Molts dels de venda autèntiques obres d'art. 
Una de les activitats que m'ha cridat molt l'atenció, ha estat veure pintar en directe un autor sudcoreà, Kim Jung Gi. Té una facilitat enorme per omplir l'espai amb uns dibuixos plens de detalls.




Les exposicions que més m'han agradat han estat

Li deien Lucky Luke

Fanzine Nimio

A l'Oest, més cap a l' Oest

Will Eisner, el creador de la novel.la gràfica

Els horitzonts il.limitats de Milton Caniff

Humor Blanco de TBO




Demà o demà passat més. Avui a dormir que ja és hora.

2 comentaris:

  1. Gràcies per deixar-me guadir una miqueta del Saló del Cómic.. jeje
    Petonets
    Rosa

    ResponElimina
  2. M'hagués encantat compartir amb tu la visita. L'any vinent...

    ResponElimina