Pugem creuant la Gran Via fins entrar al carrer Fuencarral per a arribar al Museo de Historia de Madrid, no sense fer parada per a prendre un reconfortant café.
Dinem a la Plaza del Dos de Mayo i ens dirigim al Museu del Romanticisme. Comprem a la botiga.
Emprenem el retorn pel carrer de Fernando VI passant pel Palau de Longoria, seu de la SGAE, per poder admirar l'estil Art Nouveau, amb el qual va ser concebut l'edifici a primeries del segle passat.
Passem per Las Salesas i sortim al Paseo de Recoletos. Fem parada al café Gijón. A la Fundació Mapfre no em pogut entrar perquè és tancada.
Recoletos, Paseo del Prado, consigna del Prado, refresc a la Plaza de Juan Goytisolo i cap al tren.
Moltes gràcies Chelo.





























































































