dimecres, 13 de desembre del 2017

Casa Beethoven

Casa Beethoven és una botiga a Barcelona que he vist al llarg de la meva vida sempre igual, sempre en el mateix lloc.



Quan dic sempre igual em refereixo a la seva imatge. No ha fet com d'altres que en un moment van canviar la seva "fesonomia" i ara han tornat a correcuita a la imatge anterior.
Des de que es va inaugurar  l'any 1880, està situada a la Rambla 97.


Comparteix espai amb un eixamplament que es fa a la vorera de la Rambla a l'alçada del Palau de la Virreina. En el mur que  hi ha a l'esquerra de la botiga hi ha la patrona de la Rambla, la Mare de Déu del Roser. A la fotografia antiga es veuen una mena de confessionaris,  eren casetes d'escrivents.Jo les havia vist a la plaça de la Gardunya de petita i em va impactar molt el fet de que hi hagués persones que havien de recórrer a un estrany i pagar-li perquè els escrigués una carta.







A casa Beethoven venen partitures i llibres de música. Instruments, objectes de regal, papereria i complements musicals.




 I també uns punts de llibre molt originals:







3 comentaris:

  1. Aquesta si que la conec, però hi he entrat poques vegades ja que en Domènec sempre diu que no ténen punts... Abans si que n'havien fet de seus. Molt bonics aquests que tenen a la venda.
    Montse

    ResponElimina
  2. jo, em sembla, que no hi havia entrat mai, com no sóc música... però fa uns dies em vais dir "que carai" i em vaig decidir a entrar. La sorpresa van ser els punts, són manats fer per ells, el requadre del web es una ampliació d' un freagment del revers.Ja li pots dir a en Domènec que tornen a tenir-hi .

    ResponElimina
  3. ¡ Qué peligro tienen estas tiendas! Entras a echar una miradita y casi ...o sin casi no te llega lo que llevas en la cartera. A mi me pierden las cosas de papel y esta tienda parece una de las "Con encanto"
    Bcsssss

    ResponElimina