dimarts, 5 de febrer del 2019

Sant Antoni, nou puzle




Nou punt de llibre!

Atenció col·leccionistes de punts de llibre! Mireu quin marca pàgines us hem preparat! Us agrada?
En aquesta ocasió us volem regalar una sèrie de cinc punts de llibre dissenyats per l’artista Joan Mundet, il·lustrador oficial del personatge Alatriste i guanyador del Premi Nacional de Còmic de Catalunya (CONCA) l’any 2011. Els punts de llibre componen els retrats de cinc il·lustradors: Amador García, Josep Mª Blanco, Toni Garcés, Manel Ferrer i Jordi Bernet.
És un homenatge a aquests grans dibuixants que ens han omplert de màgia grans moments de les nostres vides. També, volem donar les gràcies per la seva col·laboració a Amaníaco Ediciones.(web del mercat dominical de Sant Antoni)



De moment han sortit els de gener i febrer:









5 comentaris:

  1. Bon dia Roser, tens un joc per mi?. Jo conec un alumne del Mundet dissenyador i fotograf que ja ha fet expos, amics de la familia que viu a Castellar del Vallés, vaig estar amb ells a La Guardia Pilosa, prop de Calaf, no molt lluny del teu poble i a Castellar fa una setmana. Li vaig regalar el comic El Tesoro del Cisne Negro del Paco Roca. Va estar encantat-
    Bé ja diras.
    Joan Ramon

    ResponElimina
  2. No m'estranya que estigués encantat amb el còmic. A mi el Paco roca m'agrada molt.
    De moment en tinc un només, te'l guardo. Però hi haurà més (fins al maig no tindrem el puzle sencer.

    ResponElimina
  3. ¡Estupendo! Un deseo más que cumplir.

    Biquiños.

    ResponElimina
  4. ui, doncs em passaré.
    Merci per avisar!!

    ResponElimina