dimarts, 25 de gener del 2022

BCNegra 2022

 



Per sort ja hi tornem a ser!

Amb la celebració d'aquesta edició podrem acabar l'ABCedariNegre:



Amb aquesta edició de BCNegra es posarà punt i final a l’ABCedariNegre, la proposta que es va engegar en l’edició del 2021. A partir del 24 de febrer es repartiran els dos últims punts de llibre, la lletra P i la Z. Els obtindrà qui agafi una novel·la negra en préstec a la Biblioteca Montbau - Albert Pérez Baró.

Per a més informació:

https://bibarnabloc.cat/guies-bilioteques/bcnegra-2022-escenaris-i-protagoniste

























6 comentaris:

  1. Roser el d'aquest any ja ha sortit. Nosaltres dissabte en varem trobar un.

    ResponElimina
  2. Me encantan los marcapáginas de BCN Negra. Este año se han superado con el alfabeto .... ¡Cuantos me faltan!
    Bss

    ResponElimina
  3. Chelo lo malo es que te los daban contados. Si no ya los habrías visto en los álbumes. Tengo la fe de que les hayan sobrado y cuando entreguen los dos últimos que son la P y la Z tengan a bien liberar el sobrante. No se si soy demasiado ingenua. Montse ya tiene el de este año. he pasado por cinco bibliotecas para pedirlos, no saben de qué les hablo y aún te dicen que tienen prohibido dar papel, en las librerías nasti de plasti, amargadita me tienen!
    Es broma ya llegaran, pero cuesta que arranquen.

    ResponElimina
  4. No conocía este abecedario. Me parece una preciosa serie. Ojalá consigas los dos que te faltan.

    Abrazos.

    ResponElimina