dijous, 22 de juny del 2023

Museu de Solsona i cop de sort

 És una història llarga amb final feliç. Intentaré ser breu.

Compro per internet uns punts de llibre al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona.

Me'ls envien per correu ordinari.

El sobre no m'arriba, entremig hi ha hagut eleccions, la festa a Barcelona de la Pasqua Granada... 

Passen dies i em poso amb contacte amb el museu. Em diuen que m'envien un altre sobre, aquesta vegada certificat. 

Verifico l'adreça que els vaig donar i... JO M'HAVIA EQUIVOCAT EN POSAR L'ADREÇA!!!!! el número 240 enlloc del 270.

Vaig a la finca 240, per sort hi ha porter i em diu que a ell no li consta cap sobre retornat per cap veí però que si rep un certificat properament me'l guardarà.

Lendemà, em piquen a la porta, és la cartera. Em diu que hi ha un certificat al meu nom però al 240 i ella s'estranya molt perquè, ATENCIÓ!, ella sap que la Roser Olmo rep moltes coses i viu al 270 i no al 240. Què foooort! M'he quedat de pedra.


Els punts són aquests:





























Moltissimes gràcies al personal del museu i a la meva cartera.


2 comentaris:

  1. ¡ Qué... curioso!
    Despistes o estarías pensando en otra cosa. El final ha sido feliz y los marcapáginas , preciosos.
    Bcsss

    ResponElimina
  2. 10 punts per a la teva cartera. Jo també estic de sort amb la que tinc. Per ex. si alguna cosa no entra a la bústia, em truca i m'ho guarda l'oficina. Clar que l'oficina de correus només obra una hora al dia, però això ja són figues d'un altre paner.

    ResponElimina