dimarts, 12 de desembre del 2023

ding-dong-dang

 Ja tenim el nadal a sobre.

Amb el canvi climàtic, aviat el celebraren com si visquéssim a Buenos Aires. Al super, caminem entre torrons i polvorons en màniga curta... però el nadal arriba com cada any.

Jo  he complert ja amb dues tradicions nadalenques. 

Montar el pessebre:






També he fet un recull de felicitacions barcelonines:



I he tramés trenta-un sobres amb punts de llibre, entre ells el meu, que fa puzle vecto-reverso:






És una punta al coixí que vaig fer fa un parell d'anys:



Us agrairia que quan rebeu el sobre m'ho comuniqueu, per si hi ha alguna pèrdua.

Als companys col.leccionistes que espero veure a la trobada de Sant Antoni us els donaré en mà.

Vull recordar-vos també que tinc una rifa activa fins el dia 24 d'aquest mes.







5 comentaris:

  1. Genial la felicitació puzle.
    Bones Festes.

    ResponElimina
  2. Imaginación no te falta, Roser. Preciosos, tanto los marcapáginas - puzle como el belén.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. un abrazo a ti también y felices fiestas

    ResponElimina
  4. Me encanta tu Belén, muy original, de verdad.
    Pasad unas Felices Fiestas!!!
    Un abrazo

    ResponElimina