diumenge, 28 de gener del 2024

Còmic Català a Angoulême


Enguany, per primer cop, el còmic català té un stand a la fira d'Angoulême. M'agradaria veure-ho amb els meus propis ulls, és un d'aquests somnis no aconseguits i ja no crec que es faci realitat mai.

Mentre tant m' acontento amb el triangle friki de Barcelona, on sempre quedo astorada davant de les moltes edicions noves que hi ha cada cop que hi vaig i amb increíble marxandatge que genera. 

Dijous, després de passar-me per la Biblioteca Arús, m'hi vaig atansar amb poca fe, cal dir-ho, perquè darrerament quan hi passo només aconsegueixo punts d'un negoci de tatoo's

Però vet aquí que va ser un dia diferent:






























 

3 comentaris:

  1. Tú siempre a lo grande... de lo que nos beneficiamos todos.
    Creo que tengo los tres últimos, que me dio mi hijo, que ahora es el que compra y disfruta del Manga y de otros cómics.
    Bcssssssss

    ResponElimina
  2. I tant que va valer la pena passar-hi. Enhorabona per la collita.

    ResponElimina