dimarts, 23 de juny del 2026

FML 2026 VI Madrid

Pugem creuant la Gran Via fins entrar al carrer Fuencarral per a arribar al Museo de Historia de Madrid, no sense fer parada per a prendre un reconfortant café.


















Dinem a la Plaza del Dos de Mayo i ens dirigim al Museu del Romanticisme. Comprem a la botiga.











Emprenem el retorn pel carrer de Fernando VI passant pel Palau de Longoria, seu de la SGAE, per poder admirar l'estil Art Nouveau, amb el qual va ser concebut l'edifici a primeries del segle passat. 








Passem per Las Salesas i sortim al Paseo de Recoletos. Fem parada al café Gijón. A la Fundació Mapfre no em pogut entrar perquè és tancada.

Recoletos, Paseo del Prado, consigna del Prado, refresc a la Plaza de Juan Goytisolo i cap al tren.


Moltes gràcies Chelo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada