divendres, 14 de juliol del 2017

Urban Sketchers

Hem vist créixer el fenòmen urban sketchers en els darrers anys. És una forma més d'habitar l'espai urbà. Una forma que em produeix molta, molta enveja.
Com m'agradaria saber dibuixar i a sobre ràpid!
De vegades entro al seu face 😉és un gaudi rere un altre, amb visions sorprenents que ens ajuden a mirar el nostre voltant d'una altra manera..
M'agrada el manifest dels USK:


Manifiesto


1.Dibujamos "in situ", a cubierto o al aire libre, capturando directamente lo que observamos.
2.Nuestros dibujos cuentan la historia de nuestro entorno, de los lugares donde vivimos y donde viajamos.
3.Al dibujar documentamos un lugar y un momento determinado
4.Somos fieles a las escenas que presenciamos.
5.Celebramos la diversidad de estilos de dibujo y utilizamos cualquier tipo de herramientas y soporte.
6.Nos ayudamos mútuamente y dibujamos en grupo.
7.Compartimos nuestros dibujos en internet.
8.Mostramos el mundo, dibujo a dibujo.

L'Ajuntament de Barcelona ha editat quaderns de viatge. El primer em sembla que va ser de Lapin però la col.lecció va creixent i el nombre de dibuixants també.

Farà un parell o tres d'anys vaig aconseguir unes quantes postals promocionals d'aquests quaderns:





No m'havia fixat però, que també corrien punts de llibre del mateix tema.

Fa poquet n'he aconseguit uns quants:





Algú en té de repetits per intercambiar?
Porfa, porfa, porfa!







http://urbansketchersbarcelona.blogspot.com.es/2017/06/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada