dimarts, 6 de novembre del 2018

Gimcana d'Álbum




Enguany d'entre les 90 activitats que ofereix la Setmana de l'Àlbum a Barcelona hi ha una Gimcana.
M'hi vaig apuntar ràpidament i  dilluns la vaig fer.
Hi havia quatre pistes:

Aquest és el teu mapa del Tresor Àlbum. Segueix les pistes i a la 4a trobaràs el Tresor. Has de passar per tots els punts abans d’anar al quart. Cada pista et porta a una llibreria fantàstica. Allà els repetiràs la pista i et donaran una part del trencaclosques. Quan arribis al lloc de la 4a pista mostra tot el trencaclosques: EL TRESOR SERÀ TEU!


PISTA 1 
A la vila de Gràcia, dins la casa d’una noia, un llop es menja un ratolí
Cerca al mapa de quina llibreria parlem. Ves-hi, entra i pregunta per aquest llop. Rebràs la primera peça del trencaclosques.






Llibreria Casa Anita




PISTA 2 
Apropa’t a l’Eixample i cerca els al•lots que criden: “Vet aquí un cel buit!”
Cerca al mapa de quina llibreria parlem. Ves-hi, entra i pregunta per tothom. Rebràs la segona peça del trencaclosques



Llibreria Al.lots



PISTA 3 
I arribes al Born, on dius les paraules màgiques. Et respondràn: Sóc un ratolí tan blanc com la neu i ningú, si plou, de casa no em treu.
Cerca al mapa de quina llibreria parlem. Ves-hi, entra i coneix el ratolí. Rebràs la tercera peça del trencaclosques.



Llibreria Abracadabra



PISTA 4 
I ara directe al Gòtic! Al pati amb els fruits més grocs. Troba el teu tresor entre la fruita més exòtica i deliciosa.
Ja tens tot el trencaclosques! Bonic missatge per pensar-hi. Aquesta darrera pista et durà directe al TRESOR! Cerca el punt al mapa, ves-hi, mostra el missatge... I gaudeix.




I tant que vaig gaudir i gaudiré amb el premi, Discurso del oso de Julio Cortázar, il.lustrat per Emilio Urberuaga, de l'editorial Libros del zorro rojo.
També em van donar el cartell de la setmana i el mapa tamany din-A3.
Com molts podeu endevinar el premi me'l van donar al Pati Llimona, on Álbum Barcelona ha centralitzat alguns actes institucionals. Dimecres assistiré al mateix lloc, molt ben acompanyada, al cóctel que ofereixen als amics i amigues.
Com al moment d'arribar en aquest gran centre cívic de Ciutat Vella plovia a bots i barrals, vaig aprofitar per fer turisme i fotografiar les empremtes històriques del Pati Llimona.  Si algú vol veure les fotografies que cliqui aquí.


Un altre tresor van ser les novetats que vaig recollir al llarg del passeig.













1 comentari:

  1. Trobo que la Setmana de l'àlbum és fantàstica per la quantitat de coses que es fan però que, per desgràcia, no és prou conegut. ÉS una llàstima!

    ResponElimina