dissabte, 24 de novembre del 2018

Velocirepte d'octubre, novembre i desembre



Quantes vegades hem dit això?
Però també hi ha vegades que succeeix el contrari. Qüestió de gustos. El que tinc molt clar és que quan he llegit un llibre i veig la peli intento oblidar el que jo he imaginat dins el meu cap. 


No sóc amant dels animals, en el món natural que ens envolta em quedo amb els regnes vegetal i mineral.Mai he tingut mascota ni ganes de tenir-ne.
Si he d'escollir una bestioleta, em quedo amb el mussol. També els col·lecciono, n'hi tinc uns sis-cents, la majoria de tamany petit.


I ja acabem el velocirepte, dels llibres que tinc sobre gastronomia em quedo amb els receptaris de MVM.




1 comentari:

  1. A l'octubre vaig llegir Billy Elliot (no val la pena, és el mateix que la peli). Pel novembre... ja vaig tard, però estic llegint la novel·la d'una dona que fa un "reset" a la seva vida i marxa a un puebluchu de mar on hi troba un gat, jejeje

    ... i pel desembre ja veure que m'agafo ^^

    ResponElimina