dissabte, 4 d’abril del 2020

És difícil resistir


6 comentaris:

  1. El vídeo té raó en moltes coses però no en té amb altres. És molt fàcil dir que és femella quan li has vist el cul...
    Hi ha gent, polítics, que ho han fet, fan i faran malament sempre siguin del color que siguin i nosaltres hem de lluitar perqué aixó no ens afecti. No s'hi val sempre mirar enrrera, el què s'ha fet, bé si per que no es torni a repetir si, però no per llepar-nos les ferides i dir : si no s'hagués fet així... Ja n'hi ha prou de criticar, mirem el què estem fent bé i mirem de sortir d'aquesta. Quan tot hagi passat ja passarem comptes. Estic farta dels que diuen : si se hubiera hecho esto o lo otro... S'ha fet o no s'ha fet i ja està. Haurem de mirar que no torni a passar.
    S'ha de veure el got mig ple i no sempre mig buit i s'ha de veure que es va emplenant d'esperança i no de "merda".
    Estic farta de la gent que mira enrrera i no veu el futur, estic farta de la gent pesimista, de la gent que només sap criticar, estic farta de la gent que es pensa que dient les coses amb paraules ofensives es fan sentir més.
    No m'ha agradat aquest vídeo tot i que torno a dir que hi ha moltes coses en les que té raó.
    Ens en sortirem, clar que si.
    Ho sento Roser, començo a estar tipa d'estar a casa confinada com moltíssima gent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalmente de acuerdo con Montse. No se debe olvidar que hay que pelear todos los días y no solo cuando se llega a los extremos. Hay que pensar en el futuro y no a corto plazo, y no solo en la cuestión sanitaria, que también. Tan culpable es el que hace como el que mira hacia otro lado y deja hacer, aun sabiendo o intuyendo incluso, las posibles consecuencias. Espero que hayamos aprendido algo de verdad y que no se nos olvide en dos días, como en otras ocasiones.
      De todo se sale, eso es seguro. Mucho ánimo para todos y un fuerte abrazo.

      Elimina
    2. Montse, et pot agradar més o menys, pots estar o no d'acord però no veig ofenses enlloc.

      Elimina
  2. A mi aquest vídeo tampoc m'agrada! Voldria que tot plegat fos d'una altra manera. Però un dia o un altra ens tocarà votar i la pèrdua de memòria és molt perillosa. Jo no em llepo les ferides simplement em fan mal, a mí i a familiars, amics i coneguts que no veuré mai més, això és un degoteig, em fa por agafar el telèfon...
    Acabo de parlar amb ma germana, avui els han arribat les mascaretes que necessiten per poder atendre els malalts com cal, AVUI!, quan ja tenen el cul pelat d'exposar-se amb material de fireta. La meva jove ens va enviar una fotografia ahir des del seu lloc de treball, gorro de dutxa al cap, bosses d'escombraries de bata i per cobrir peus i un protector a la cara que s'ha fer amb dossiers de plàstic que té per casa... no puc tancar els ulls i dir no passa res. Ens en sortirem però el preu que pagarem serà molt alt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es muy grave y dolorosa toda esta situación, pero me alegro de que, aunque sea mínima, haya una buena noticia. Un fuerte abrazo

      Elimina