dijous, 19 d’octubre del 2017

Alegries i novetats


Al Caixa Fòrum (La Caja), ja tenen punt de llibre dedicat a Warhol. És de Juan Carlos Espejo.



Es veu així, una mica estrany perquè és de tipus reticular.

L'altra, és aquest punt dedicat a Esculapi o Asclepi. És l'obra grega més important de  Catalunya. Va ser trobada al Jaciment d'Empúries l'any 1909, es va exhibir al MAC (Museu d'Arqueologia de Catalunya) fins l'any 2008 quan va tornar a Empúries. És de marbre blanc i fa dos metres i quinze cm d'alçada.


Taxi de Carlos Zanón, editorial Salamandra. Ja l'he començat. Ja m'ha enganxat.


De l' Ajuntament de Barcelona:


De Biblioteques de Barcelona:




Santos Ochoa:
M'encanta la frase del sempre encertat Paulo Freire.





3 comentaris:

  1. Avui he descubert el teu blog i m'encanta... T?he afegit al meu blog http://conxi-miquel.blogspot.com.es/ Si vols tb em pots tenir al teu. Salutacions i ens visitem... Conxi

    ResponElimina
  2. Bonita muestra de marcapáginas, Roser.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Hola, jo vaig anar dissabte passat i no tenien cap del Warhol¡¡¡
    salutacions
    Maite

    ResponElimina