diumenge, 8 d’octubre del 2017

Itàlia

Avui des d' Itàlia.




Em fa molta gràcia trobar-me amb la mateixa il.lustració o quasi la mateixa en diferents llengües.




Del mateix autor de "El  noi del pijama de ratlles"





D'Iliso Edizioni els dos primers números de la col.lecció Iliso Contemporanei, Scrittori del Mondo



De Corraini arte contemporanea edizioni, Pirulin Senza Parole

En els que venen a continuació m'hi vaig fixar perquè apareixia el nom de Mario Lodi, un gran pedagog italià, que em fa viatjar a principis dels anys 80 quan vaig començar a fer de mestra, el viatge de les companyes a Reggio Emilia, l'exposició de l'Ajuntament de Barcelona dels Cent llenguatges de l'infant  i les ànsies de canviar el món que teniem.

Em fa molta il.lusió trobar punts de la terra tan lluny:








3 comentaris:

  1. Me gusta especialmente la variante del primer mps. Creo recordar que los autores del libro son los dueños de la editorial Play Attitude, que al parecer han abierto fronteras con su obra. Me alegra que la gente joven vaya encontrardo su camino.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Play attitude cerró en marzo, https://puntsdellibreroser.blogspot.com.es/2017/03/play-attitude.html

    le envié foto del marcapáginas a Desi que formaba parte del equipo y me dijo que desconocía su existencia.Es una pena

    ResponElimina
  3. El punt de llibre no tenen patria són lliures i internacionalistes!

    ResponElimina