dimarts, 1 d’octubre del 2019

Llibreries a Santiago












Os Mundos de Carlota estava a vint metres del meu allotjament. Preciosa, acollidora, càlida. La llibrera és una persona molt amable i atenta.



 A Follas Noves no vaig poder anar-hi, però el meu marit sí. Vam aconseguir un bon grapat de la nova sèrie.








 I a Lila em van donar aquests:










Les postals que venen a continuació, no recordo on les vaig aconseguir:




Una ciutat preciosa amb molt bones llibreries.
Moltes gràcies


3 comentaris:

  1. ¡Ay, hace tanto que no voy a Santiago! ¡No conocía la Lila ni Os mundos de Carlota! Me las apunto para la próxima visita. La serie de Irmás Cartoné, preciosa.
    Ptnts

    ResponElimina
  2. yo no había ido nunca y espero volver

    ResponElimina
  3. Os mundos de Carlota em sembla, a priori, una llibreria molt maca :)

    ResponElimina