diumenge, 4 de febrer del 2018

Rifa del primer aniversari

El dia 6 de març el meu blog fa un any de vida.
Sembla mentida, al principi vaig pensar que no seria capaç.
Em vaig posar unes fites potser un xic agosarades:

  • tenir 1000 visites al mes
  • fer com a mínim una entrada cada dia
  • arribar a canviar amb dotze col.leccionistes, essent algun d'ells estranger.
Doncs bé, a un mes vista he complert els objectius i amb escreix, de la qual cosa, permeteu-m'ho dir, estic molt orgullosa.
Ara deixo la meva vanitat a un costat i parlem de la Rifa.

Serà el dia 6 de març de 2018.


Heu de triar el número i identificar-vos en els comentaris d'aquesta entrada.



Es podrà participar fins a les dotze de la nit del dia 5.
El primer premi serà com sempre per a qui encerti les dues  últimes xifres del sorteig de l' Once del mateix dia.
Si el número no està triat li tocarà a qui estigui més a prop en sentit ascendent.



Aquest serà el primer premi:








És el mateix punt de llibre sobre fons negre i sobre fons blanc.


Els i les participants de la rifa tindran un record, com a consolació de la seva participació. Els que hi assisteixin a la trobada del Poble Sec en mà i la resta per correu postal, aprofitant el primer intercanvi que en fem.


Si algú no pot entrar en els comentaris m'ho dieu pel correu, sisplau,  i jo ja us apuntaré i marcaré el número de vermell. Revisaré també el correu brossa perquè algun cop van a parar missatges allà.


1r aniversari blog
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
00
En vermell números agafats







77 comentaris:

  1. Per fi el sorteig del punt!
    Jo em demano el número 7.
    Sóc el seu marit, Lluís Filella Carballo

    ResponElimina
  2. Jo vull aquest punt !!! Trio el nº 58 veiam si em dóna sort. Enhorabona per quest treball tant acurat i ben fet, i lo millor que és una peça ÚNICA.
    Montse

    ResponElimina
  3. En Dòmenec m'ha dit que aquesta vegada no s'ho vol perdre i vol escollir el nº 21.

    ResponElimina
  4. Trio el 28.
    Sòc la IRATI.
    Sort per tothom !!!

    ResponElimina
  5. Jo voto pel 29, que és el meu dia d'aniversari. Tot i així ja vaig tenir sort la darrera vegada, o sigui que desitjo molta sort a tota la resta!!! :-)

    ResponElimina
  6. Yo voto por el 13, me gusta.
    No tengo blog pero os sigo a todos los que lo tenéis.
    Gracias
    María del Mar Fernández Vazquez

    ResponElimina
  7. Que bonic, jo tambe el vull aquest punt, triu el 65.
    Petons.
    Miracle.

    ResponElimina
  8. Molt maco aquest punt, jo m'apunto al 38.
    Pere Campos

    ResponElimina
  9. Muy bonito!
    Yo me apunto al 3.
    Bicos

    ResponElimina
  10. Que bonic!
    Jo trio el 77.
    Gràcies!
    Anna

    ResponElimina
  11. Joan, jo trio el 56. Anims i a participar.
    Salut Roser.

    ResponElimina
  12. Joan, jo trio el 56. Anims i a participar.
    Salut Roser.

    ResponElimina
  13. Hola Roser, sempre m'he preguntat com si aclaren les puntaires amb tantes agulles, admirable¡¡
    Jo trio el número 1

    ResponElimina
  14. Hola Roser, es muy bonito me gusta mucho, yo escojo el 87.
    Suerte a tod@s, saludos

    Nuri Silvestre

    ResponElimina
  15. Ohhh arribo tard, jo volia el 99 un añtre dia será

    ResponElimina
    Respostes
    1. Conxi el 99 és lliure. Te l'apunto?

      Elimina
    2. Gracies Roser, pensaba q era fins el 5 de febrer, pero ara he vist q es el 5 de març. A veure si ting sort ja q el p.ll. es preciòs. Una abraçada. Conxi

      Elimina
  16. Unes quantes persones amigues meves i de la Roser em demanen el següents números:
    Angels Oller 69
    Montse Torres 9
    Núria Puig 8
    Quim Fornés 85
    Mercè Garcés 15
    Luz Hernàndez 11

    ResponElimina
  17. Vull el n. 23
    El marques tu?
    Grácies Roser i enhorabona fas coses maquíssimes!

    ResponElimina
  18. Per molts anys Roser! Sóc la Maite, una caminant del Barnatresc i puntaire en projecte no realitzat-encara... Vull el n. 14

    ResponElimina
  19. Unes quantes amistats més:
    Pepe Mora 49
    Araceli 96
    Silvia Vergara 5

    ResponElimina
  20. Jo m'agafo el n.2Molt bona idea.Felicitats per aquestes Labors.Sòc la Monitora de Ioga del Lluis. Salutacions

    ResponElimina
  21. I més números demanats:
    Amador 17
    Ester Cojo 12
    Dolors Vilaro 31
    Isidre 52
    Pilar Pasqual 27

    ResponElimina
  22. Teresa Suñer adjudicat el número 37

    ResponElimina
  23. Jo el 26 que no esta agafat. Sort i gracies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Batracio verde, si no t'identifiques de manera que jo sàpiga qui ets anul·laré la teva participació amb molt carinyo. Si és que vols mantenir l'anonimat pot identificar-te en privat a través d'un e-mail. Gràcies per participar.

      Elimina
    2. Batracio Verde és el nostre cosí Dani Bernal

      Elimina
  24. Robert Escribano el 64
    Pilar Canet 94
    Jordi Massip 16
    Maite Moreno 75

    ResponElimina
  25. Gràcies Lluís per convidar-me a aquest bloc. M'encanta. A més,faig cole de punts de llibre o sigui que em va molt bé. Trio el 63. Soc la de la piscina, Roser. Una abraçada

    ResponElimina
  26. Pilar Blasi el 57
    Lali Bohera el 62
    Encarna Escrivano el 72
    Lluís Bistuer el 92

    ResponElimina
  27. Lluís Bistuer n'has de triar un altre el 92 ja estava agafat. Gràcies per participar

    ResponElimina
  28. Bona tarda Roser, soc en Jordi Masip de Mataró, ja m'ha agafat en Lluís per a mi el número 16, voldria agafar per a na Mary Aran la meva dona, el número 10, si us plau. Gràcies i Bon aniversari!

    ResponElimina
  29. Els que seguiu el fil de la conversa heu pogut comprovar que he contractat un manàger molt efectiu i insistent.
    Us vull donar les gràcies a tots per participar i us dessitjo molta sort. No faig aquest comentari a cada entradeta perque la llista llavors seria el doble de llarga.
    També agraïr a en Lluís la seva dedicació.

    ResponElimina
  30. ¡Qué éxito!
    ¿A mí me apuntas el 24?

    Un abrazo.

    ResponElimina
  31. Jo tinc cosetes fetes per la Roser i son una preciositat

    ResponElimina
  32. APUNTA EL 25 PER A Sara de CCOO Sanitat

    ResponElimina
  33. Apunta el 50 per la Laura Gonzalez de FECCOO

    ResponElimina
  34. Apunta el 73 per la Marta Tejedor de FECCOO

    ResponElimina
  35. Apunta el 22 per la Carme Rodriguez de FECCOO

    ResponElimina
  36. Apunta per Montse Olmo el 36 i per Maria González el 60

    ResponElimina
  37. Hola. Me quedo con el 33, si está disponible todavía. Gracias y besucos

    ResponElimina
  38. Como el 24 ya estaba pedido (lo aclaro, Roser; por si alguien puede pensar que abuso) me pido el 59.

    Abrazos

    ResponElimina
  39. Hola Roser, jo vull el 67, soc el Miquel de MCcol·leccions a veure si ting sort, doncs sempre es la Conxi la que fa aquestes coses.Salutacions

    ResponElimina
  40. Apunta el 47 per en Pere (Marit de la Montse Basté)

    ResponElimina
  41. De la trobada d'avui al Sortidor: Núria Forns, 66; M del Carme, 00; Mercè Calvet, 76.

    ResponElimina
  42. no puedo dejar un comentario en Catalano!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sólo con decir el número ya hay suficiente, puedes contestar en swahili, urdú...

      Elimina
  43. Roser guarda el 48 per a la Carme Tolosan

    ResponElimina
  44. Agraïria reservar el 91

    ResponElimina
  45. Bona tarda
    Em pots anotar el 30, gràcies i felić anivarsari del blog.
    Maite Nadal

    ResponElimina