dimarts, 26 de novembre del 2019

León



El que vaig veure de la ciutat em va agradar força, hi ha un nivell de vida bo, és neta, airejada, còmoda, amable.
També vaig visitat el Musac que em va agradar molt, més per dins que per fora. L'espai expositiu és molt adient per l'art contemporani.
Vaig gaudir a l'Auditori d'una obra de teatre.






La casa de los Botines no la vaig visitar per dins, el meu marit sí, però jo estava reventada i me'n vaig anar a l'hotel a descansar.



El centre d'interpretació de la ciutat romana és fantàstic, hi havia una visita guiada i ens vam poder quedar una estona però no la vam poder fer completa. He de tornar!

Es menja molt bé. Les tapes són increïbles i el menjar de cullera també.
Només vaig poder entrar en una llibreria, les altres que vaig veure eren tancades perquè era de nit o festiu.



La que vaig poder visitar és Galatea, està a tocar de la Catedral, el llibreter, molt amable, em va donar dos punts de la llibreria i un bon grapat d'editorials. 
Una visita molt recomanable.









1 comentari:

  1. ¡Cuántas cosas! Hace años que no me paso por León...a ver si vuelvo pronto. Muy chulos de la librería Galatea.
    Ptnts

    ResponElimina