dimarts, 7 de març del 2023

Graf 23

 



Ja fa 10 anys que es celebra el Graf i el que més m'agrada de tot és que en aquest temps ha continuat mantenint l'esperit de la primera edició.

Les grans protagonistes són les fanzineres i comiqueres. Hi ha presència d'editorials però sense aclaparar ni fer  ombra als artistes emergents.

Vaig poder estar només una horeta. Com ja sabeu molts la meva mare  és a l'hospital amb el fémur trencat i em van cobrir una estona de dissabte al matí que vaig aprofitar per a escapar-m´hi.

El resultat és aquest:








































































4 comentaris:

  1. ¡ Qué hora tan aprovechada!
    No solo te has aireado un poquito , sino que has recogido una buena y hermosa cosecha.
    ¡ Todo bueno!
    Bcssssssssssssssssss

    ResponElimina
  2. Espero que la teva mare es recuperi ben aviat. Aquesta estoneta també t'ha servit, com diu la Mº Luisa, per airejar-te una mica. Salut !

    ResponElimina
  3. ¡Qué originales! Da gusto ver cositas diferentes. ¡Cómo te cunde el tiempo!
    Besucos

    ResponElimina
  4. Temps molt ben aprofitat ! El què no trobis tu....

    ResponElimina