dilluns, 1 de maig del 2023

Sant Jordi i puzles

 No tinc temps per fer entrades. Vaig i vinc de casa de ma mare continuament.

Des de que es va trencar el fémur l'u de març vaig de corcoll.

Gràcies a ma germana, en Lluís i els meus fills, vaig poder lliurar per Sant Jordi i compartir l'emoció d'aquesta diada i el dilluns amb la Chelo i el seu germà.

Diumenge, Barcelona estava petada de gent, però en ficar-nos per Ciutat Vella ja vam poder circular sense tant atabalament.

Vam visitar la Generalitat, l'Ateneu, el barri de Sant Just, la Sala Ciutat, el Pi, Plaça Sant Jaume, Argenteria, la Ribera, Sant Pere, carrer Montcada, els baixos dels palauets que ocupa el museu Picasso, l'Arc de Triomf i els seus tenderols que estaven menys plens que els de Passeig de Gràcia...enguany el temps va acompanyar i va ser una diada molt agradable.

Aquests són els punts de l' Ajuntament:





Aquest és un puzle de la Sala Ciutat:



I aquests puzles són més antics però s'hi fan molt amb l'entrada d'avui:






1 comentari: