Dissabte vaig poder anar al Mnac a una visita guiada de la nova exposició Tinta contra Hitler. Mario Armengol, caricaturista a la Segona Guerra Mundial.
Val molt la pena tot completant-la amb Dibuixos del Museu Nacional. Espurnes de la guerra (1914-1918) De cap de les dues expos hi havia punt de llibre.
A la botiga, però, vaig trobar un de nou que no havia vist, ni tan sols quan van fer l'exposició sobre el seu autor: Eveli Torent. Entre Els Quatre Gats i la maçoneria
És el que obre aquesta entrada.
Quan busco l'obra per la xarxa, trobo això:
Amb aquest peu: La rambla, c.1903-1906. Weisman & Michel Collection, @Stèphane Pons. Per més que busco al quadre, no trobo la senyora amb l'abric-capa de to vermellós.
Fent una cerca més acurada, trobo l'obra d'on surt el punt: es diu Dama.
El títol no és la única errada. Bategen al pintor amb el cognom Torrent quan es diu Torent, amb una sola r.





Un error lo tiene cualquiera, pero este es de bulto.
ResponEliminaUn abrazo.
Me olvidé; el marcapáginas, muy bonito.
ResponElimina