divendres, 21 de desembre del 2018

Punts de llibre aromàtics




Aquests punts els he fet jo amb més o menys gràcia. Hi ha bona voluntat i carinyo en fer-los i un ingredient molt especial:












Si us hi fixeu, el revers és de feltre, roba de cotó japonesa i roba de sac. Per dins hi ha espígol del tros. Són punts de llibre aromàtics. D'aquest tipus no n'havia trobat encara, així que em vaig decidir a fer-los . 
Made in Roser. Hand made
Estic pensant en muntar una botigueta i guanyar la primera pesseta, com deia la meva àvia!

2 comentaris:

  1. La idea és bona i per tant l'intent també.Així que, endevant amb la botigueta.
    Ptns
    IRATI

    ResponElimina
  2. Doncs són ben bonics!!

    Ara m'has fet pensar... hi ha punts que fan olor. Tinc un punt d'un llibre de herbes de no sé on i fa com olor de muntanya. I crec que un del Gerónimo Stilton fa olor de xocolata.

    En tot cas, millor aquests, que són més naturals :D!

    ResponElimina