dimecres, 24 d’abril del 2019

Sant Jordi 2019

Va ser un dia estrany.
A Barcelona va ploure a primera hora, a les parades només es veien els plàstics. Sort que a mig matí va parar de ploure. Malgrat tot hi havia moltíssima gent a tot arreu.
A la zona de Rambla Catalunya-Passeig de Gràcia només vaig saludar coneguts, era l'hora de pluja. 
La Rambla la vaig fer pel darrera, és a dir per la zona de cotxes, pel mig no s'avançava.
Les parades a la placeta de Sant Just de llibres d'artista excel.lents.
Al Passeig de Sant Joan s'hi estava força bé, és la zona d'infantil i juvenil, còmics...
Vaig poder plegar poca cosa, a la tarda no vaig sortir. Sofà-llit. Estava morteta.

Una sèrie que em va encantar, de Greenpeace:



I els comprats a la plaça de Sant Just:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada