divendres, 13 de setembre del 2019

Más Madrid




Ja heu vist per  anteriors entrades que he estat a Madrid a l'estiu, Hi vaig anar molt ben acompanyada, amb el meu fill petit, en Lluís.
El meu marit i el meu fill gran, en Pere, van fer un trocet de camí, el que va de Santiago a Fisterre, nosaltres dos ( que patim la mateixa malaltia, ai la genètica!) vam decidir que mentre tant visitaríem la capital. Per a ell era un viatge "iniciatic", mai havia estat a Madrid.
Com era el mes de Juliol no ens vam posar el llistó molt alt, calma i tranquil.litat. Per poder facilitar les coses, vaig escollir un hostal cèntric, dels de tota la vida, a la carrera de San Jerónimo cantonada Echegaray. Només vam agafar el metro per anar d' Atocha a l' hostal.

Al costat mateix hi teniem el Teatro Reina Victoria i el primer que vam fer va ser treure dues entrades per veure una Zarzuela. Ens va encantar. 




En un dels trajectes pels barris propers vam topar amb la llibreria sin tarima, al carrer Magdalena. Allà vaig comprar aquesta sèrie de punts de l'editorial Piezas Azules, senzillament fascinants:










Aquesta llibreria estava entre les places de  Tirso de Molina i Antón Martín, a la primera vam trobar clavells vermells ( ens va costar trobar-los) i a la segona vam retre el nostre petit homenatge a les víctimes del despatx d'Atocha. 



També vam trobar de camí la llibreria Desnivel, especialitzada en muntanyisme i viatges (plaza Matute)











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada