divendres, 20 de març del 2020

Felipe Uve Palito

No puc amb ell ni amb tota la seva família:





Em fan un fàstic! Ells són l'autèntic CORONAVIRUS.

Una altra cosa que em treu de polleguera aquests dies és sentir a segons qui lloar la nostra sanitat pública, gentussa que s'ha estat embutxacant qui sap el què, que han intentat de totes, totes, carregar-se la Sanitat de tots privatitzant i afavorint a Mútues i al sector privat i a les empreses del sector. Ningú recorda les retallades?, la provisionalitat i precarització de milers de treballadors, investigadors...
Per favor que tanquin la boca.










12 comentaris:

  1. Sí, sóc del mateix parer.I tots els partits feixistes(no hi han d'esquerres) llapant-lis el cul i "El preparo" encara té la barra de donar discursos.
    Juristes catalans duen al govern espanyol al Tribunal d'Estrarburg per "la violació a la vida".
    Enllaç:

    https://www.elnacional.cat/ca/politica/coronavirus-juristes-catalans-duen-govern-espanyol-tribunal-estrasburg_482055_102.html

    Quan això passi la gent és tindri que manisfestar en contra d'aquests paràsits imposats per un dictador que a mès a més els de l'IBEX 35 (feixistes la majoria) protegeixen pel bé dels seus propis interessos económics. També en contra d'aquest govern inepte tant pels que governen com pels de l'oposició.No més miren per la poltrona.
    Sempre he dit: mentre la gent surti al carrer pel futbol, "Espanya va bien".
    Qué bé, ja he buidat el pap durant una estona!

    ResponElimina
  2. Es increíble!!!! Ni aún en los peores momentos de emergencia nacional deja de salir esa "vena" de rabia y resquemor que quizá haga más daño que el coronavirus....Sin más comentarios. No es el momento ni el lugar para abrir debates.Ahora lo que importa es la salud de todos.Ya habrá tiempo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es penoso y criminal como este "Estado Nacional" ha dejado que se extendiera la pandemia sin tomar ni antes ni ahora las medidas oportunas sabiendo lo que se avecinaba.
      Más que "vena" de rabia y resquemor es el yugo que tenemos que soportar viendo lo que hay y que muchas personas dan el beneplácito a tanto arribismo.
      Eso de no es el momento ni el lugar queda arbitrario. Cada un@ puede exponer en su blog lo que le plazca y depende de ti si quieres meter mojá.
      La salud es lo principal, claro está, y eso de habrá tiempo ¡Qui lo sá!

      Elimina
  3. Hola, tienes toda la razón: esos parásitos son peores que el covid 19; por cierto la foto del "molt honorable" y su familia de trileros, no la veo.
    Patético...Con Dios, señores.

    ResponElimina
  4. Cuac cuac
    Tampoco he puesto la de la trama Gurtel, pura naftalina monárquica

    ResponElimina
  5. Tambien peores que el Covid, pero sigues sin subir la foto del molt honorable (hazlo y entonces me creeré eso de tu territori antifeixista).
    Corto y cambio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Patico, si MHP hizo lo que hizo fue con el beneplácito del bipartidismo reinante PP-PSOE. Todos arrimaban el ascua a su sardina. Cuando ha interesado hundir Catalunya han sacado la porqueria mientras las suyas siguen bien tapaditas con la prevaricación de la "justicia"

      Elimina
    2. Si tuviera que subir una foto de un Molt Honorable, subiría la de Pasqual Maragall, el único que se merece el título (no soy, ni he sido nunca votante del PSC ni del PSOE ), el fue quien se atrevió a denunciar públicamente en el Parlament de Catalunya la mierda que Pujol, familia y amigos esparcían.
      Te veo un poco desinformado y voy a intentar ayudarte, desde 2014 Jordi Pujol no tiene el título de Molt Honorable porque imagino que te referías a él. Y también deberías saber que todas las catalanas y los catalanes no son de convergencia, ni tampoco independentistas, ni tan sólo antiespañoles. Sin ir más lejos yo soy republicana i antiespañolista, eso sí. Me da alergia la caspa, la chulería, lo rancio, el franquismo, todos los fascismos, los autoritarismos, el PP, Vox, Ciudadanos, el racismo, el clasismo y una larga lista que imagino eres capaz de adivinar sin necesidad de foto.
      Respecto a lo que publico o dejo de publicar, si quieres lo miras... o no, no obligo a nadie y por supuesto admito sugerencias pero órdenes jamás. Tu empleo del imperativo me chirría, me da la impresión que te gusta mandar, por eso te habrás fijado en lo del territorio antifascista. Escuece?
      La pregunta es retórica no hace falta que me contestes.

      Elimina
    3. Veo que el mismo comentario que haces aqui es el que me remitiste via mail; por tanto, es justo que yo escriba aquí la misma respuesta que te remití:
      Hola Roser y adios.

      Elimina
  6. Bueno, bueno, yo me considero indenpendentista y antimonárquica, pero creo que ahora no es el momento ni el lugar para estas discusiones.
    Son muchos los que no han hecho las cosas bien, mejor decir que muy mnal, tanto de un bando como en el otro y siempre habrá quien discrepe de ello.
    Sólo voy a decir que el "soberano" mea fuera des tiesto en este momento tan delicado.
    Lo hizo el día 3 y lo hizo el pasado miércoles...
    Dejándonos de historias, ahora tenemos "males" mayores de que ocuparnos, el tiempo los pondrá a todos en su sitio.
    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, jo encara crec en la llibertat d'expressió malgrat estigui tan trepitjada, en la situació que vivim entenc que va ve evadir-nos i fabricar-nos paradisos artificials . En aquest cas tant el punts de llibre com la literatura són un mitjà excel.lent per aconseguir-ho però la realitat també hi és i fereix com poques vegades ho ha fet.
      Els mals majors de què parles, saps perfectament que no serien tan majors si els que tenen la responsabilitat haguessin actuat amb més honestedat quan ho havien de fer, i no em cansaré mai de denunciar-ho, en el meu blog o allà on calgui amb el degut respecte.
      Al soberano respecte zero, ells no ens han respectat. Que renuncii a l'herència de veritat, a tota, corona inclosa.
      I respecte a qui entra aquí pensant-se que això és el foro coches res a dir, ell sol es posa en evidència.

      Elimina
    2. ^Per mi no són discusions, són punts de vista de una situació actual tan important com la pandemia ja que la Sanitat (tan les persones com els medis)estarien en millors condicions que les que estem patim, no ara, ja fa anys que la gent amb una grip comuna han de estar als passadissos amb els llits.
      Tot és una conseqüencia d'una causa.En aquest cas,d'inversions que no es fan.
      Amb una grip comuna els passadissos s'omplen de llits.
      Això, també, forma part de l'historia que estem vivint.
      Per tant, això "no es el momento ni el lugar" queda fora de lloc.

      Elimina