dimecres, 20 d’octubre del 2021

18 d'octubre

 El 18 d'octubre, com a tercer dilluns del mes, vaig anar al club de lectura de Santos Ochoa, és sobre novela negra i el porta en Carlos Zanón:










Curiosament aquesta data coincideix amb la data de la mort de MVM, ja fa divuit anys que ens va deixar. També fa trenta-vuit de la mort del meu pare.

Quan vaig arribar a la llibreria em vaig assabentar que  era el Día de las escritoras, una iniciativa de la BNE:




Ah!, tafanejant la xarxa m'assabento que també és el dia Mundial de la Menopausa.
divuit d'octubre!



2 comentaris:

  1. Dons l'haurem de tenir en compta aquest dia !!!
    Los Mares del Sur em va agradar molt, fa molts anys que el vaig llegir...

    ResponElimina
  2. Qué bonito el marcapáginas.
    A mi seguro que no se me olvida, cuando llegue el siguiente seré un año más vieja.
    Bsss

    ResponElimina