dilluns, 10 de juny del 2024

FLM 24

Un altre any he pogut anar a la FLM.

D'editorials interessants, poquets i menys encara repetits.

Ara us mostraré els que més m'han agradat o sorprés.

De Colandcol, una editorial culinària malaguenya: 


D'Armaenia només vaig aconseguir un puzle i mig




Una novetat-puzle d'Edelvives:



El famós barri de de Malasaña es va dir un temps El Refugio y també Maravillas. Oficialment és Universidad. Jo em quedo amb el de Maravillas que és també el nom d'una novel.la de Rosa Chacel. Rosa Chacel junt amb Galdós, Luis Martín Santos y Valle Inclán m'han fet moltes vegades de guies turístics per les zones de Madrid que més m'agraden.
El llibre Maravillosas ret homenatge a 30 dones lligades a aquest territori meravellós.



Un fragment del Gronxador de Fragonard apareix en aquest punt de la Herder:

M'encanten la imatge i el títol, de l'asturiana Fabriquina. la foto és  Niña del orfanato de hijos de milicianos “Félix Bárcena”, Sebares (Piloña), 13 de junio de 1937, de
Constantino Suárez. Museo del Pueblo de Asturias :



Mmmm, cada vegada m'agrada més l'art decô. Ediciones Hidroavión ens regala la vista amb un puzle-fragment de  L'Eau de Georges Barbier, obra de 1924



El Niño Rey de l'editorial Avenauta:


El abismo del olvido em dóna una gran alegria, ja us vaig comentar en una entrada el molt que em va agradar i emocionar. Paco Roca forever:



I se'ns gira feina! Deu punts més d' aquests tan preciosos d'Anagrama. Només vaig aconseguir-ne un. Per cert, la imatge és un fragment d'un quadre de Frederic Bazille, es titula Escenes d'estiu. Els Banyistes i fou pintat l'any 1869.


De la RAE


El cartell, present a alguna caseta, com aquesta de l'INAP, i para de comptar



6 comentaris:

  1. Chapeau!
    Y siempre Paco Roca, claro.
    Bcsssssssssssss

    ResponElimina
  2. parades que tinguessin els punts a l'abast per agafar-ne, contadetes. T'ho havies de treballar una a una i n'hi ha 159

    ResponElimina
  3. Estos que muestras son una maravilla. No conocía la editorial Fabriquina, tengo que ponerme al día con la tierra. Envidia del de Paco Roca y del de Avenauta.
    El art decó... pues suscribo totalmente. Buena cosecha aunque se ve que costosa.
    Ptnts

    ResponElimina