dilluns, 18 de febrer del 2019

Llum Bcn Poblenou 2019









Tres nits de màgia i de bellesa. I molta, moltíssima gent. A les instal.lacions interiors no he entrat perquè les cues eren molt llargues.
40 instal.lacions artístiques, 15 d'elles d'escoles de disseny. Qui vulgui més informació, aquí.
Us en mostro una petita part:


Una de les que més em va agradar va ser la del llac del Dhub, "Constellations" de Joanie Lemercier i  "Hack the Lidht UP" de Protopixel a la Torre Glòries/disseny Hub. Aquesta torre a mi m'hipnotitza.
No tinc punts de llibre del esdeveniment, però sí un troquelat de la Torre Glòries quan encara es deia Agbar i de les Fonts de Montjuïc d'en Bohigas, dos d'ells són fragments de cartell de l'Exposició del 29, quan van ser inaugurades. 







3 comentaris:

  1. aquest any no hi vaig anar...
    el divendres vaig amar a la xerrada de la Pebre Negre i el cap de setmana no vaig sortir al carrer...!

    ResponElimina
  2. Ohhhh, Eli!
    L'any vinent també ho faran.
    Jo vaig anar dissabte a la Pebre.
    Al proper Club de lectura hi aniré. Parlarem dun llibre que ha tret el Pepe Gálvez, és un dels tertulians. Apunta a l'agenda.

    ResponElimina
  3. Eiii, t'estic contestant des de l'ordinador del Lluís. No es que hagi canviat la foto per carnaval jajajaja

    ResponElimina