diumenge, 20 de setembre del 2020

Les puntes de l'estiu. Blanes

 A Blanes m'he amarat de platja, es podia mantenir la distància personal amb facilitat, no es podia anar amb flotadors ni inflables , jugar amb pilotetes, no hi havia ping-pong a la vora del mar... una delícia.







I a la vila de Blanes, al segle passat , es feien puntes al coixí.

Així ho va pintar la Lluïsa Vidal, el quadre de la puntaire era la portada de la darrera revista Blanda que edita l'Arxiu Municipal de Blanes:

                           



Jo em vaig dedicar a acabar el que havia començat abans del confinament a Randes. L'orquídea:



No és el primer treball que faig inspirant-me en la pintura Sumi-e. Fa uns anyets vaig atrevir-me amb el bambú:


Dieu-me agosarada!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada