diumenge, 22 de novembre del 2020

La tienda del BOE

Mai he pogut comprar un catàleg de les exposicions que fan a l'antiga seu de l'Arxiu de la Corona d'Aragó, la darrera vegada que vaig preguntar in situ em van dir que el podria adquirir a la seu de Marina.

Quan vaig anar al carrer Marina a preguntar i després d'esperar una bona estona, va baixar una funcionaria i em va informar que els podia adquirir a la botiga del BOE on line. 

Fa un parell de setmanes vaig comprar quatre publicacions que m'interessaven i vaig demanar si aprofitant l'enviament podien fer-me  a mans punts de llibre promocionals de la botiga i em van sorprendre gratament:





Els dos següents tenen fragments d'obres de Juan Pantoja de la Cruz:

















Aquesta sèrie de Leyes Históricas de España forma un acordió de 9 punts per cara i cara. En total 18.

1 comentari:

  1. No me extraña que te hayan sorprendido gratamente; no es para menos. Muy bonitos todos, pero sobre todo la serie en acordeón.

    Un abrazo.

    ResponElimina