dimarts, 9 de febrer del 2021

Zadig

Un altre magazine: Zadig, també francès com no!, aquests punts de llibre m'han fet viatjar en el temps i recordar els quioscos de les Rambles d'abans, plens de premsa i revistes. També en el quiosc que hi havia a l'entrada de la llibreria Catalònia. Eren llocs passejats mes a mes on trobar revistes com Litoral, Fin de siglo, Poesia, El Paseante...Revistes editades amb cura on trobaves edicions facsímils, postals, sorpreses.
No m'imagino una revista de casa nostra amb aquestes característiques i menys encara que es promocionin amb un punt de llibre. 
L'aquarel.la de Paris m'encanta i la puntaire de Vermeer és com la meva patrona, la prefereixo a Santa Úrsula que no l'he vist mai fent puntes.











 Gràcies a la persona que m'ha enviat aquestes meravelles

3 comentaris:

  1. Bonitos todos; pero esa encajera de bolillos de Vermeer me parece preciosa (y a ti qué te voy a contar).

    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Oye, quedaría preciosa en la cabecera de tu blog (bolillos y marcapáginas unidos).

    ResponElimina