dissabte, 29 de gener del 2022

Juanitu Brother

 En Juanito Brother és fantàstic.

Operatiu, rapid, obedient, polit. 

Estic encantada amb ell.
Es tracta del meu nou escaner.
Gràcies a l'ajuda impagable d'en Juanito, estic posant ordre a les meves carpetes.

En el blog ja tinc polidetes una nova que es diu 2022 Roser, aquí aniré penjant les d'editorials. 
També Museus i comprats per similars està al dia.

Diversos ha desaparegut i en el seu lloc, a partir d'ara, hi haurà una que es diu  BCN, on aniran a parar tots els promocionals de la ciutat, ja siguin de Museus, DIBA, Liceu, particulars... 

Més endevant tinc intenció de fer una dedicada a llibreries i biblioteques.

Un altre amb contingut divers com turisme de fora de Barcelona i altres temes  que no sé encara com l'anomenaré.

Netejaré Salamandra i potser en faci alguna dedicada al Còmic i als estrangers.

Ara no em fa mandra escanejar!
Queda dit
ptnts









4 comentaris:

  1. Parece muy especial Juanito.
    Yo ya he estrenado algo de su obra y de la tuya, claro.
    Bcssssssssssssssss

    ResponElimina
  2. que no le falte trabajo a Juanitu!

    ResponElimina
  3. ¡Qué me dices! Dame datos de ese Juanito. El mío es un armatoste que a veces se encapricha y no hay manera (aunque últimamente se está portando bastante bien, y si lee este correo supongo mejorará).

    Abrazos y buena reorganización (algo que tengo que hacer yo en unas vacaciones)

    ResponElimina
  4. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina