dimecres, 28 de setembre del 2022

Astronave

 Astronave pertany a Norma, són bàsicament còmics infantils.

En tinc uns quants d' aquesta nova època de punts de llibre de Norma.

D'abans només en tenia dos, un de genèric i el del Lobo en Calzoncillos:



Aquest punt sempre m'ha recordat la mítica cançó que va fer famosa el club super3 Passegem-nos pel bosc

La resta pertànyen a aquesta segona època, que com els de Norma, tenen dos tipus de revers: uns en blanc i negre i codi QR i altres en color.































Inauguro un Àlbum amb aquests punts, si algú en té més, sisplau, pot enviar-me les imatges: roserolmogonzalez@gmail.com.





3 comentaris:

  1. Ufff Si te digo que me acabo de enterar de que Astronave es de Norma. Para que veas lo actualizada que yo estoy...🙄.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. ¡Qué chulos! Aquí no puedo ayudarte, Roser, aunque bien me gustaría. No tengo ninguno de los de reverso en color y algunos ni los había visto hasta ahora. Pero seguramente encontrarás la información a través de otros coleccionistas.
    Ptnts

    ResponElimina