dimarts, 9 de novembre del 2021

Sant Jordi a la Gothsland

 Dilluns vaig fer un petit passeig per Barcelona, havia d'anar a l'Alibri a buscar els calendaris dels fars que tenia encarregats.



Encara tenien a l'aparador un recull de literatura de gènere fantàstic.

Vaig anar a altres llibreries, em vaig embadalir amb detalls que mai m'havien cridat l'atenció, passava un xic de l'hora violeta,tan especial en aquesta època de l'any



Com era al carrer a prop de la Gothsland vaig pensar a entrar-hi per si tenien alguna novetat.
I sí! tenien una nova col.lecció de deu punts de llibre, al mes d'abril van fer una exposició dedicada a Sant Jordi i van editar-los.
Us en mostro cinc, tots ells es centren en el sant i el drac:












8 comentaris:

  1. Molt macos! Gràcies per mostrar-los.
    Ptns.
    IRATI

    ResponElimina
  2. Sí que són macos, a més sortim del món de la pintura sobre llenç. Les obres de les quals veiem els fragments són una escultura, un vitrall,dues peces d'ebenisteria i marqueteria i una fusta daurada amb policromia.

    ResponElimina
  3. Preciosos, Roser!!!! QUé suerte vivir en una gran ciudad!!! Y gracias por subirlos!!!
    Abrazos.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. The bookmarks are beautiful!
    And Barcelona is a wonderful city.
    🍂Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. María si hablas portugués puedes hacer los comentarios en tu idioma. Si no se emtiende para algo se han inventado los traductores en linea. La lengua no es nunca una barrera.
      Ptnts (beijos)

      Elimina