dissabte, 23 d’abril del 2022

Malgrat tot alguna novetat

Per la diada d'avui són moltes les editorials que editen punts de llibre de les seves novetats.

Per sort ja n'habia pogut aconseguir algunes. Us mostro algunes que  m'han cridat l'atenció:











El llibre de l' Assumpció Malagarriga és molt especial, va patir un ictus amb afàsia, com la meva mare. En aquest llibre ens explica la seva vivència. Cal dir que l'Assumpció és pedagoga musical, fa uns quants anys vaig tenir la sort de poder fer un curset amb ella. És genial. També és una de les "inventores" de la Cantània, un fet musical que aplega cada any milers de nens i nenes i les seves famílies d'àrreu de Catalunya a l' Auditori amb una peça musical fantàstica.



Aquests dos els tinc gràcies a dues llibreteres molt estimades que sempre em guarden sorpresetes:



I aquest és de biblioteques de Barcelona, sembla ser que ja tornen a fer punts de llibre d'exposicions




6 comentaris:

  1. Roser, no tindràs pas repetit el punt de Manuel de Pedrolo? He comprat el llibre però no he trobat el punt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, aquest el vaig tobar a Lleida. Quan pugui sortir si pillo ja te'la guardaré. Potser a finals de maig, a la fira Literal, els de fonoll solen posar -hi parada.

      Elimina
  2. Buena cosecha, me gustan mucho el de Minotauro y el de Ànimes tocades que, por lo que cuentas debe ser muy especial e interesante.
    Ptnts

    ResponElimina
  3. Ya ves que aunque estés en casa , tienes a muchos amigos buscando y recogiendo marcapáginas, que por cierto son muy bonitos.
    Bcsssssssssssssssssssssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, en una próxima entrada pondré fotos de la solidaridad marcapaginera

      Elimina