divendres, 22 d’abril del 2022

Sant Jordi 22

 M'ha tornat a passar!

El molt esperat dia de Sant Jordi, el 23 d'abril de 2022, amb la tornada a la normalitat, fora mascaretes, distàncies, gel... tornaré a viure la diada des de la barrera. He donat positiu en el test d'antígens de covid. L'any passat el vaig passar al llit perquè la vacuna em va provocar fins a 38.5º de febre.

No em trobo especialment malament, al meu estat de cansament i dolors que tinc sempre li he afegit la congestió típica d'un costipat. De fet podria estar perfectament pel carrer amb l'ajuda del meu inestimable takataka, però la responsabilitat individual de no ser un focus de contagi mòbil m'ho impedeix.

Per sort tinc molts amics que sé que em tindran en compte aquest dia. I en Lluís que aquests dies està molt quietet a casa i no penja res al facebook, s'ha dedicat a fer una crida en els seus múltiples grups de wp i ja em tenen guardats un grapat.

No hi ha res com tenir amistats i coneixences!

Relacionat amb Sant Jordi ja havia aconseguit alguna coseta. Us els mostro:











I aquest dels Amics del Mnac,que em fa duo amb una làmina  que tinc al meu estudi:









8 comentaris:

  1. Qué et milloris i tornis a la normalitat el més aviat possible!! Fa ràbia perquè Sant Jordi és un dia molt especial sobretot pel ambient que es repira al carrer entre paradetes de llibres i roses.
    Els punts no et faltaran.
    Ptns.
    IRATI

    ResponElimina
  2. Torna aviat!
    Si estás en casa , seguro que se te pasa pronto.
    Deseo que el próximo salga negativo ¡ Y a la calle a disfrutar de la primavera!
    Bcsssssssssssssssssssssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Se hace pesado, mi hijo está con nosotros en casa y el está "sano", cada vez que nos movemos de la habitación las maniobras de mascarilla, guantes, desinfectante... ufff

      Elimina
  3. ¡Mejórate pronto! Por aquí, uno guardado de Sant Jordi para ti hay (mañana lo muestro).
    Ptnts

    ResponElimina
  4. Cuidate y coge fuerzas. Besucos, de momento a distancia.

    ResponElimina
  5. Sí, espero dar negativo durante la semana.

    ResponElimina