Al Caixa Fòrum de Barcelona fa poc han inaugurat una exposició dedicada a l'artista Giorgio de Chirico. Hi serà fins al 22 d'octubre. Val la pena fer-hi una incursió. Es poden veure, a banda d'obres més conegudes, escultures que no havien sortit encara mai de viatge.
Chirico está qualificat com el gran mestre de l'art metafísic.
A mi sempre em resulta una mica inquietant. M'atreu i el refuso alhora. És una sensació una mica extranya. Potser sí que remou coses que volem adormides...
A continuació els tres duos que vaig firar-me
No em vaig reprimir gens i em vaig regalar aquest bonic i majestuós drac de la façana de la fábrica Casaramona, la seu del Caixa Fòrum.
I un punt amb un detall de la superconeguda Habitació d'Hotel d'Edward Hopper. Una obra que em fascina i m'encanta.
El comentario iba a girar sobre lo inquietante de Chirico, que a mi también me lo parece, pero has expuesto un marcapáginas de uno de los cuadros que me gustan más , de uno de los pintores por los que tengo auténtica debilidad...Hopper me encanta. Tengo un libro con sus obras siempre al alcance de la mano y lo miro infinidad de veces. Cuando todavía no coleccionaba " sistemáticamente" marcapáginas, una compañera de Historia del Arte me trajo un cartel con " La casa" , Luego le pedí a Justa que me comprase en Madrid los marcapáginas de la exposición y me falta solo uno.
ResponEliminaBueno, lo dicho, que me encanta y me gusta la entrada.
Un bico
Luisa
Sí a mi Hopper también me gusta mucho, es aparentemente sencillo pero extremadamente hondo.Asocio sus cuadros al silencio, como si detuviese la vida congelando la emoción del momento...me gusta
ResponEliminaHopper i Quirico quina estranya parella d'artistes!
ResponElimina