dilluns, 7 de maig del 2018

betevé

Gràcies a en Pere i a la seva parella tinc els punts de betevé. No sabia que enguany, que no hi havia joc de pistes, també hi havia punts. I com el dia de Sant Jordi vaig estar de guia turística i les col.legues holandeses ja havien passat per plaça Catalunya, donc ni la vaig trepitjar.
No sé si és coïncidència, els colors triats -vermell, blanc i negre- són els colors brossians per excel.lència i els punts ens mostren només lletres. I tots sabeu la fascinació que tenia el poeta per la tipografia... m'he permès la licència de jugar-hi una mica









 

 
 




M'ha encantat la frase de la Doris Lessing sobre Barcelona, tota una floreta.
I la de Santa Teresa de Jesús me la penso aplicar d'ara endevant


6 comentaris:

  1. I...mira que jo em pensava que ens els hauríes guardat. Nosaltres si que en sabíem de la seva existència però no els teníem, ara si.
    Montse

    ResponElimina
  2. Sort d'en Pere i la Mercè de Mollet! Aquest matí un ocellet m'ha refrescat la memòria

    ResponElimina
  3. Ni sabia que existissin. Quina sort, aveure si els aconsegueixo !!!

    ResponElimina
  4. Todas tienen lo suyo.
    Yo tendría que aplicarme la de Gabriela Mistral...
    Muy interesantes.
    Bicos.

    ResponElimina
  5. Li vaig veure a algú en algun blog... ara no ho recordo. Jo sí vaig voltar molt... però la plaça cartalunya em va fer mandra jajaja ni els vaig veure!!

    ResponElimina
  6. Jo en tinc uns quants de repes a diversos 1, si vols te'ls guardo.

    ResponElimina