dijous, 10 de maig del 2018

Trobada Teixonera



No vaig estar-m'hi molta estona a la Trobada de la Teixonera, hi havia moltíssima gent i ,entre la pluja i diversos problemes d'agenda, erem en un lloc molt petit. Em vaig començar a agobiar i vaig plegar molt d'horeta.
De tota manera el meu agraïment a les persones que fan realitat les trobades, segur  que han tingut molta feina i mals de caps i segur que malgrat aquests inconvenients l'any vinent tornem! Sense elles no ho podríem fer.
Tot i això, déu n'hi do el que vaig arreplegar. I vaig tornar a casa amb una caixa menys, literal. Li vaig regalar a una noia que començava a col.leccionar i que només havia assistit a dues trobades. 



 Aquest punt ja el coneixem, del MACBA, de l'exposició sobre William Morris i els seus col·laboradors. Però ara ja podem fer el duo amb aquestes meravelloses postals:

I per acabar-ho de completar:


Un altre novetat del MNAC, aquesta referent a la col.lecció del Renaixement i Barroc amb un fragment de Lucas Cranach. Jo pensava que tard o d'hora sortirien més punts perquè en el cartell hi ha més d'una imatge. 



Impremta Sebtor, Miracle i Marià, Gabinet del col.leccionisme Arnaldo Biete, el punt de la Trobada , la Fundació de l'Oncolliga de Girona i el de la Mercè amb el  mussol indepe.






I moltes gràcies a la Conxi, que em va portar alguns que ella ha penjat recentment al seu blog, a en Pere i la Mercè, la Dolors que em va portar les anxovetes i a moltes altres persones que no recordo el seu nom.


1 comentari:

  1. Mira, como todos son bonitos, pues...entrada excepcional.
    Qué suerte lo de las trobadas!
    Bcssssssss

    ResponElimina