dilluns, 7 de gener del 2019

Al poble i a LLeida

He pogut passar uns dies al poble i un d'ells vaig fer una escapada a Lleida.



Les cigonyes de Lleida ja no se'n van al nord d'Àfrica.Es troben molt bé a les terres de Ponent i prefereixen aguantar una mica el fred de l'hivern que fer un viatge tan llarg.

Al poble l'hivern és més hivern que no pas aquí, a Barcelona. Hem tingut boira i gebre i cada dia el sol ha lluitat de valent i ha vençut. A les nits, sense lluna, em semblava que hi havia més estrelles que a l'estiu. Bé, lluien diferent.







Hi van celebrar el Cap d'any i em vaig fixar en una curiositat  de l'any nou:



I en Jordi de Mataró m'ha donat punts de llibre. D'altres els he aconseguit a l'oficina de turisme del carrer Major, al Museu Morera i a dues llibreries: La Caselles i el Genet Blau




















Per fí vaig poder conéixer el Genet Blau, visita imprescindible. És una llibreria especialitzada en literatura infantil i juvenil a l'avinguda Blondel 62. Just davant del Caixaforum de Lleida. Allà podem trobar una de les editores de l'editorial Mosaics  i un ambient d'allò més acollidor i atractiu. Per molts anys i moltes vendes!












3 comentaris:

  1. Quina gebrada, clar que aixó es cura amb calçots, oi?. ja et diré més endevant si pujo a Sant Antoni, temes de familia. De les puntaires quants en vols ?
    Ja diràs.
    Salut, Joan

    ResponElimina
  2. Bon any!!!! :-)

    crec que el genet blau va fer fa molts anys uns punts de llibre molt xulos, com una sèrie d'un abecedari o algo així...

    ResponElimina
  3. Al juliol van canviar d'amos. Estan preparant nous punts. Igualment.

    ResponElimina