dimarts, 22 de novembre del 2022

Ànimes tocades, el dia de Santa Cecília



Com tots els dimarts, he acompanyat a la meva mare a cantar a la coral Canta Sant Pau.

Aquesta coral ens ha proporcionat moments molt macos i emocionants.

Avui era un dia molt especial. A banda d'assajar com fem tots els dimarts,  ens ha visitat l'Assumpció Malagarriga per presentar-nos el seu llibre Ànimes Tocades

Ens ha explicat el tomb que va fer la seva vida des de que va patir l'ictus l'any 2015 i quin ha estat el procés de recuperació físic, psíquic i emocional.

La totalitat de les persones que l'escoltàvem sabiem molt bé de què ens parlava, unes com a malaltes i altres com a acompanyants teniem experiències coincidents. Aquesta coral és formada per malats que han patit o pateixen afàsia.








Un dia de Santa Cecília diferent.

El llibre de l'Assumpció, fins ara, només es trobava en algunes llibreries, ella mateixa el va fer editar. Ara ja hi ha una distribuidora que el podrà portar a tot arreu.

I si avui hem pogut fer aquesta trobada és gràcies als punts de llibre:

Vaig agafar el punt a la llibreria Trabookaire, a casa vaig veure qui l'havia escrit i perquè, vaig entrar a internet a buscar informació,em vaig comprar el llibre, em vaig posar en contacte amb l'autora, ella tenia ganes de veure la nostra coral...




La portada del llibre li va fer un amic, en Valentí Gubianes. Representa la nova vida que l'Assumpció té des de l'íctus. És la mateixa il.lustració que li va fer pel primer aniversari de la nova vida.

I aquests són els punts de llibre: 


en català i en castellà 


Si algú està interessat en el punt de llibre, tinc uns quants exemplars en català.


7 comentaris:

  1. Qué interesante Roser. Muchas gracias. Un abrazo.
    María Rosa

    ResponElimina
  2. Pues no sé por dónde empezar... todo emocionante y que me llena el corazón de esperanza. Gracias por compartir esta experiencia.
    Ptnts

    ResponElimina
  3. Admiro la teva vitalitat, sempre al día amb tot... Enhorabona Roser, de gran vull ser com tu !
    Si que volem el punt de llibre. Gràcies

    ResponElimina
  4. Compartir experiències dures, mal tràngols de passar, sempre és un acte d'una enorme valentia i generositat. Valentia per una mateix, pel que representa enfrontar-se cara a cara amb el problema. Generositat en vers els altres, aquells que han passat per un procès similar i que en l'experiència compartida hi poden trobar una engruna d'ajut o d'esperança.

    ResponElimina