dimecres, 1 de novembre del 2017

Petit Fragmenta



M'encanten els seus punts!
El fet que sempre mantinguin el format, la textura, les imatges tant suggerents i aparentment senzilles...No m'estranya ja que els àlbums tenen una factura impecable.



La col·lecció Petit Fragmenta s'adreça al públic infantil amb el mateix rigor i cura de les altres col·leccions de l'editorial. Sabem que un bon llibre infantil és també un bon llibre per als adults perquè és capaç d'emocionar, transformar, interpel·lar.

Els àlbums il·lustrats de Fragmenta —llibres on el text i la imatge estan íntimament relacionats— volen acompanyar els pares i educadors en el cultiu de la saviesa, la interioritat i la qualitat humana en els més petits. Per això contenen, al final, una guia de lectura que planteja preguntes i ajuda a pensar, a dialogar, a relacionar les històries amb la vida mateixa de cada nen.

Una selecció rigorosa dels textos (contemporanis o de les diferents tradicions de la humanitat), un llenguatge ric, unes il·lustracions càlides, un paper rugós i una coberta atractiva conflueixen per fer de cada llibre un objecte especial, únic, font d'experiències i de saviesa.

Directora de la col·lecció:
Inês Castel-Branco













Em falten tres:


Algú els té?


2 comentaris:

  1. Quin munt !!! Ara per ara tinc tres i la veritat és que són molt senzills i bonics .
    Petons
    IRATI

    ResponElimina
  2. Ahir vaig aconseguir un al blog de Rosa i Toni. Només em falten dos.

    ResponElimina