dimecres, 29 de novembre del 2017

Yacaré libros



Fa uns mesos, vaig fer una entrada dedicada a la nova editorial Yacaré libros.
No sé si havien fet punts de llibre abans, jo només coneixia unes ilustracions d'un tamany una mica més gran que el de una postal.
A mi m'agrada molt l'estil dels il.lustradors escollits fins ara per l'editorial així com la tria de textos.

Podeu veure un Booktrailer preciós si cliqueu aquí.







Aquests són els que tinc i m'han agradat molt, moltíssim.

O. Henry és un escriptor nordamericà que va dedicar-se al relat curt i per això es veu que ha estat obviat a la història de la literatura del seu país, per altra banda sembla ser que era tot un personatge. En el volum de Yacaré ens trobem amb dues històries magnífiques "El regalo de los reyes magos" y "El poli i el himno"magníficament ilustrades per Mikel Casal.

"El desván", de Saki és un classic i m'encanta que hagi estat recuperat. Si no tingués ja la categoria de clàssic, segur que avui en dia moltes editorials el rebutjarien per no ser "políticament correcte". La gràcia d'aquesta edició són les il.lustracions d'Eduardo Ortiz.

També vaig trobar fantàstics els relats de Leopoldo Lugones, ilustrats per Carlos Cubeiro. "Yzur" y la "Lluvia de fuego"

I aquí us presento una mostra de Yacaré de la meva col.lecció.








I aquests dos "quasi" els tinc.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada