dilluns, 26 de març del 2018

Anime, Manga?

No sé exactament com titular aquesta entrada. 
Fa uns quants dies ( quan vaig fer les fotos del taller dels Masriera), vaig entrar en una botiga del passeig de Sant
Joan on no hi havia entrat mai, hi ha molts ninotets i ninotasos, joguinetes de les que fan perdre el cap als nois de Big Bang (la meva sèrie favorita, vull adoptar a Sheldon Cooper!), vaja una botiga de freaks. 
Com us deia vaig entrar i tenien punts de llibre, molts. Són d'un material com plàstic, jo diria que de PVC i són translúcids, si els poses damunt la pantalla o a una finestra se'ls veuen els colors més brillants, com una vidriera. 










Tots són de personatges de manga o anime. No us sabria dir i hi ha moooooolts models. També hi ha gatets, herois...
Potser són una mica antics i tot perquè els mòbils que tenen a les mans no són precisament d'última generació. 




3 comentaris:

  1. ¡Qué alegría cuando te encuentras tantos ! y más todavía si no te lo esperas...Bueno y también un peligrillo para la cartera.
    Bcsssssssss

    ResponElimina
  2. Quina xulada, son molt bonics. Petonets. Conxi

    ResponElimina
  3. es que per aquella zona hi ha molta botiga friki, jejejeje!!!

    ResponElimina