dilluns, 5 de març del 2018

GRAFBCN 2018


El passat cap de setmana s'ha celebrat a Can Fabra el Graf d'enguany.
Es tracta d'una mostra de Còmic d'autor i d'edició independent.
Personalment el Graf m'encanta, es com si fessin uns tria en el Saló del Còmic d' allò que mes m'agrada i m'ho presentessin en un local més petit amb mides més "humanes". Val a dir que sempre m'agrada anar-hi divendres a la tarda, recent inaugurat (obren a les cinc), pots admirar tranquilament les obres, parlar amb autors i autores...no hi ha tanta gent com dissabte i diumenge.
El programa és força atractiu i complet.




La Nadia Hafid ha fet el cartell d'aquesta edició.
A banda dels llibres, àlbums i tot el que és enquadernat hi ha venda de targes, xapes, postals, làmines, llibres d'autor, pop-ups, pòsters i poquets, poquets punts de llibre.

Un que em va encantar:


Tres punts més d'autora: 





Anvers i revers de Maja Dabek




Continuará...






2 comentaris:

  1. ¡Qué bonitos! Sobre todo los tre últimos.
    Ya tengo yo ganas de poder salir y ver cosas, aunque la oferta sea más limitada...Bueno, ahora mismo ya me vale con ir a la librería...A ver, a ver.
    Bicos

    ResponElimina
  2. Hay que salir un poquito y dar un paseíllo. Siempre que puedas claro. Caminar es muy sano.Si además encuentras un premio por el camino mucho mejor.

    ResponElimina