dissabte, 29 de setembre del 2018

Off Mercè

Coincidint amb les festes de la Mercè hi ha dos esdeveniments que sempre cauen a les darreries de setembre: la Mostra de Vins i Caves i La Fira del Llibre antic i d'ocasió

Enguany la Mostra ha estrenat escenari i em sembla un  gran encert la tria, el Moll de Marina. Amb la calor que encara fa a la ciutat, fer el tast al costat del mar amb les vistes del litoral i la marinada refrescant és tot un luxe.










De punts de llibre, els de Clos Pons, de Costers de Segre:




 I el de Vilarnau del Penedès



De la Fira del Llibre Antic i d'Ocasió aquest punt:





4 comentaris:

  1. Precioso el marca de la Feria.
    ¡Qué vistas! y encima rodeada de libros. Dormirías como una niña.

    Buen domingo.

    ResponElimina
  2. ¡ Cuántos días te quedan todavía para disfrutar de la Feria!
    Aprovecha, que hace buen tiempo y seguro que sigues encontrando estas maravillas a las que nos has acostumbrado.
    Bcssssssssssssssssss

    ResponElimina
  3. el punt de la fira, en tens més? suposo que és dels que serà fàcil trobar a les caixes... però em vaig passar fa poc per la Fira i no vaig trobar-lo :(

    ResponElimina
  4. Sí, ja te l'he guardat.
    Ja que hi som, terns el bestiari que van donar l'any passat?, enguany han tornat a donar-lo i tinc dos jocs més.
    Ja em diràs alguna cosa. Una abraçada energètica

    ResponElimina