dissabte, 22 d’abril del 2017

Jornada de reflexió

Ahir vaig anar a comprar els llibres que els meus fills m'havien encarregat per Sant Jordi. Un d'ells em va costar cinc llibreries fins que el vaig trobar, sort que eren molt a prop unes de les altres.
El meu home va anar a la Fira de Turisme, a l Art libris de l' Arts Sta Mònica i al Caixa Fòrum.
Jo també vaig anar al Caixa Fòrum, presentàven la candidatura de Sant Jordi com a Patrimoni immaterial de la Unesco. Prèviament ens haviem registrat per poder recollir al mostrador un regal per Sant Jordi: dos magnífics catàlegs d'exposicions.




El resultat de la collita d'ahir va ser aquest:


Se'm gira feina.

Entre tot el que vaig obtenir ahir, en destacaré aquesta tria de punts que em van sorprendre gratament: 


Editorial Gustavo Gili, feia temps que no veia un punt de llibre d'aquesta editorial.
Les tres cites impreses amb tipografies que s'adiuen perfectament. La tercera cita és de Walt Disney.






Llibres del Macba. No coneixia aquesta col.lecció de punts.




 Sta Coloma de Gramenet. Una bonica vista a l'hora violeta.
Aquesta preciosa Xana. Ésser mitològic asturià








2 comentaris: