dissabte, 2 de desembre del 2017

Quaterni

Gràcies al blog "Marcapáginas de mi colección", de Justa vaig saber de l'existència de l'editorial Quaterni.
De sempre m'he sentit atreta per l'estètica i la cultura japonesa, per a mi l'existència d'aquesta editorial i els seus punts de llibre, va ser una autèntica troballa.







 Musashi lluitant amb una criatura gegant

Batalla de Sekigahara.
Aquest puzzle, com és de set, he hagut d'escanejar-lo en dos vegades.


El que m'estranya és que aquests puzzles de dos no encaixin del tot bé. Per fer-ho s'ha de muntar un a sobre l'altre.


 El contrast entre el dos punts anteriors i la parella següent és bestial.
Els primers expressen la subtil bellesa del sumi-e. els altres són "gore" en estat pur.





2 comentaris:

  1. Jo en tinc alguns, també. Són molt bonics!!!!!

    ResponElimina
  2. Pues yo gracias a ti he descubierto algunos que no conocía. Como dices, al reproducir el arte japonés, tienen que ser bonitos.

    Un abrazo.

    ResponElimina