dilluns, 23 d’abril del 2018

Un Sant Jordi diferent.












Enguany la diada de Sant Jordi ha estat diferent.

Si algunes diades recents tenien un regust més comercial i superficial,a la del 2018 sembla haver tornat al gaudi de la tradició, a la reafirmació. Vaja, parlant clar i català: no em fotaràs la festa! S'han venut més roses i de més colors, hi ha hagut més parades, ha fet molt bon temps.
He trobat que les persones eran més amables i fins i tot més generoses que altres anys."-Tenen punts de llibre? -Sí, agafi els que vulgui"sona a música celestial.
Per a mi, també ha estat diferent perquè he fet el recorregut amb dues col.leccionistes holandeses que han vingut a conèixer de primera mà aquesta festa tan nostrada. Estaven encantades. Ho hem passat bé malgrat que jo no parlo ni fava d'anglès. Una d'elles parla una mica d'espanyol i amb gestos i complicitat hem arribat a entendre'ns força. 



Vaig al gra:

Diputació de Barcelona. Han reeditat els tres puzles de l'any passat. En un d'ells hi ha una diferència, hi surt l'adreça física i virtual de la llibreria.
També he agafat dos punts nous del Palau Güell (els edita la Diputació).









Ajuntament: en tinc dos models. A la foto no s'aprecia gaire, són dels que s'obren per la part superior i el dibuix s'estira. 


Mercat Dominical de Sant Antoni. El trobo força original. M'agrada però estic estranyada, com és que no l'han prohibit essent groc?





Diversos






7 comentaris:

  1. Xesús! Qué cantidad! y que experiencia tan interesante con los holandeses.
    Bcssssssssssssss

    ResponElimina
  2. Fan tas tic ! envejo la teva diada tot i que a Girona també ens ho vam passar bé.

    ResponElimina
  3. Jo vaig tenir el plaer de passar el dia abans amb elles¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. Ja m'ho van dir, a la Sagrada Família oi?

    ResponElimina
  5. Me encanta esta entrada, con marcas tan chulos y con unas frases tan anti-cuento.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. hum!! els de la dipu són diferents als de l'any passat?? cagun dena, que no els vaig agafar pensant que ja els tenia XD!!!!

    ResponElimina
  7. Només un model(que jo sàpiga) té l'adreça. És el dels llibres con si estiguessin en un prestatge o lleixa. El model que s'havia exhaurit fa temps.

    ResponElimina