dimecres, 4 de juliol del 2018

Barregeta



Barregeta li diuen en algunes peixeteries a aquells peixos de platja que et venen barrejats: pelaies, galls, molletes, mòlleres, burrets, llucet, sonso, rogets...
L'entrada d'avui també és una barreja de novetats:

La llibreria la Capell ja ha fet punt de llibre de la casa Vicens, el primer edifici dissenyat per Gaudí.





De Biblioteques de Bcn anunci del Velocirepte, per cert he de parlar dels últims, em sembla que em vaig quedar a l'abril, però no trobo les imatges que tinc escanejades des de gener. Quan les trobi m'hi referiré.



 Ja he pogut acabar el penúltim puzzle de Sant Antoni

i començo el següent que va dedicat a Manel de Pedrolo, el del costat és de còmics Trinidad (compra-venda)


 Del districte de l'Eixample


 De la llibreria Alibri. No hi ha manera de completar el puzzle.





De la galeria Gothsland, un puzzle de Ramon Casas.



CCCB
Exposició: La llum negra





1 comentari:

  1. Molt bonic el punt de la casa Vicens, un dia d aquest ting q anar a Barna i pasaré abuscarlo, suposso q el tindran a la mateixa casa Bon estiu .

    ResponElimina